Vajad abi?   |     TASUTA TRANSPORT pakiautomaati!

Logi sisse

PARIM OSTUTÄNAV INTERNETIS

Tootegrupid

Müügitingimused

 

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1.1.  Müügitingimused kehtivad 6avenüü.ee veebipoest ostja (edaspidi Kliendi) ja veebipoodi haldava ettevõtte Greenbrown OÜ (edaspidi 6avenüü.ee) vahel kaupade ostmisel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad 6avenüü.ee-st toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid (võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus jt õigusaktid).

1.3. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.6avenüü.ee.

2. HINNAINFO

2.1. Kõik 6avenüü.ee-s toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Vastavalt Kliendi valitud kohaletoimetamise viisile lisandub hinnale transpordi hind.

2.3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja 6avenüü.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2.4. Allahindlused kehtivad 6avenüü.ee-s nähtuval kindlaksmääratud perioodil või kuni kaupa jätkub.

2.5. Allahindlusperioodil ostetud kauba vahetamisel pärast allahindlusperioodi lõppu ei kehti allahindlus asenduskaubale ning tuleb tasuda hinnavahe.

2.6. 6avenüü.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

3. TELLIMUSTE VORMISTAMINE

3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et toodete suurus, värv jms vastab Teie soovitule. Korvis saate kauba koguseid manuaalselt muuta, samuti vajadusel kaupa eemaldada (vajutades nuppu „eemalda“). Kui olete ostukorvis koguse muudatusi teinud, siis vajutage nuppu „Salvesta koguse muudatused“. Kui soovite poes ostmist jätkata, siis vajutage nuppu „Jätka ostmist“.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Telliˮ.

3.3. Tellimuse lehel sisestage kontaktandmed, valige sobiv toote kättesaamise viis ning nõustuge müügitingimustega tehes linnukese kasti "Olen tutvunud ja nõustun tingimustega". Müügitingimustega saab tutvuda ka 6avenüü.ee veebilehe jaluses. Müügitingimustega mittenõustumisel ei ole võimalik 6avenüü.ee-st kaupa osta.

3.4. Kontrollige üle oma andmed ja tellimuse sisu ning vajutage nuppu "Telli".

3.5. "Telli" nupp kinnitab tellimuse andmed ning viib järgmisele lehele, kus on info Makseviiside kohta ning kokkuvõte tellimusest. Antud lehel saate valida Teile sobiva makseviisi ning tellimuse eest tasuda.

3.6. 6avenüü.ee-s tehtud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse see järgneval esmaspäeval.

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

4.1. Kauba müügilepinguga kohustub 6avenüü.ee andma Kliendile üle olemasoleva või 6avenüü.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub 6avenüü.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

4.2. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist Greenbrown OÜ pangakontole.

5. TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAJAD

5.1. Tellimuse täitmise tähtaeg on 5-10 tööpäeva. Laos olevatel toodetel on tarneaeg 1-3 päeva. Pühade ajal palume arvestada võimaliku täiendava ajakuluga. 

5.2. Juhul, kui tarne hilineb või kui tellimust ei ole võimalik täita, teavitab 6avenüü.ee sellest Klienti koheselt telefoni või e-posti teel. Kui uus väljapakutud tähtaeg Kliendile ei sobi, on Kliendil õigus tellimusest taganeda.

5.3. Kui tellitud kaupu ei ole võimalik koos (ühe pakina) laost välja saata, saadab 6avenüü.ee tellitud kauba Kliendile mitme saadetisena.

6. KOHALETOIMETAMINE

6.1. Laos oleva kauba saadab 6avenüü.ee Kliendile välja 1 tööpäeva jooksul. Tellitava kauba puhul saadetakse kaup välja peale seda, kui kaup on jõudnud partnerlaost 6avenüü.ee lattu. Kauba saatmiseks teeme koostööd erinevate logistikapartneritega (SmartPOST, Omniva jt). Kaubale on võimalik ka 6avenüü.ee esindusse ise järgi tulla, sel juhul teavitame Klienti koheselt kas e-kirja või telefoni teel.

6.2. 6avenüü.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud, kuid kauba kohaletoimetamine viibib 6avenüü.ee-st mitteolenevatel põhjustel (force majeure).

6.3. Tooted (va tootepakendid), mis on transpordi käigus vigastada saanud, asendame võimalusel Kliendile. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist. Selle korraldamiseks palume pöörduda 6avenüü.ee klienditeenindusse (tellimus@6avenuu.ee).

6.4. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati kauba hinnale transpordihinda ei lisandu.

6.5. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi valitud postkontorisse lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3 eurot.

6.6. Kauba kohaletoimetamisel SmartKULLERi ja Omniva Kulleriga lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5 eurot.

7. TAGANEMISÕIGUS

7.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne 6avenüü.ee poolset lepingu täitmist (st kauba Kliendile toimetamist) lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest viivitamatult 6avenüü.ee-le kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile tellimus@6avenuu.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev ja tellimuse number, millest soovitakse taganeda, ning lisada Kliendi kontaktandmed (vähemalt eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon).

7.2. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus 6avenüü.ee-s sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

7.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

7.4. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, mis on valmistatud arvestades konkreetse Kliendi isiklikke vajadusi, Kliendi esitatud tingimuste kohaselt, tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või toode on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted, aluspesu jms), kui kaup on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada, kui toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil või kui tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud.

7.5. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud suuremal määral, kui on vaja asja olemuses, omadustes või toimimises veendumiseks kauba proovimisel ja vaatlemisel enne ostu sooritamist jaekaubandusettevõttes. Proovimine tähendab samaväärset kasutust, nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Kui Klient on tagastatavat kaupa kasutanud muul viisil, vastutab Klient kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.

7.6. Kauba tagastamiseks tuleb lisada tagasisaadetavasse pakki või saata aadressile tellimus@6avenuu.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Kauba ostust taganemise avaldus, milles on ära toodud tagastamisele kuuluv toode/tooted, tellimuse esitamise kuupäev, kauba kättesaamise kuupäev, Kliendi nimi ja kontaktandmed. Kauba tagastamise avalduse leiate SIIT

7.7. Kaup tuleb tagastada (soovitavalt originaalpakendis) avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et Klient on 14. päeva jooksul kauba kättesaamisest kauba üle andnud logistikafirmale (sisestanud pakiautomaati) või viinud postkontorisse.

7.8. 6avenüü.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud peale kauba ülekontrollimist viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Pakiautomaati saadetud kauba tagastamise kulud kannab 6avenüü.ee. Kui Klient taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Kulleriga saadetud kauba tagastamise kulud kannab Klient.

7.9. Kui selgub, et Klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta 6avenüü.ee-s olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust (vt p 10).

7.10. Kliendil on õigus vahetada kaup võimalusel sama kaubaartikli raames teise suuruse ja/või teise värviga toote vastu. Kauba ümbervahetamiseks tuleb kaup tagastada kooskõlas punktis 7 sätestatuga ja tellida uus kaup. Tagastamine peab toimuma 14. päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Käesoleva punkti alusel ümber vahetatud kauba kättetoimetamisel saatekulu ei lisandu.

7.11. 6avenüü.ee-l on õigus Kliendiga sõlmitud Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, kaubavarud on lõppenud või kui kauba hind 6avenüü.ee tootekataloogis on ekslikult näidatud ebaõigesti ja Lepingu aluseks olev Tellimus on tehtud vastava ebaõige hinna alusel. 6avenüü.ee informeerib Klienti Lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-posti teel. Juhul, kui Klient on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab 6avenüü.ee ostuhinna esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast.

8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

8.1.  6avenüü.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab 6avenüü.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. 6avenüü.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida 6avenüü.ee ei saanud mõjutada või ette näha (force majeure).

9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

9.1. Klient annab 6avenüü.ee-sse andmeid sisestades vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

9.2. 6avenüü.ee-l on õigus kasutada Kliendi elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.

9.3. 6avenüü.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

9.4. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik kauba kohaletoimetamiseks või lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks.

9.5. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel 6avenüü.ee.

9.6. Krüpteeritud andmeside pankadega tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ostude eest tasumisel ja neile andmetele puudub ka 6avenüü.ee-l ligipääs.

10. PRETENSIOONI ESITAMISE KORD

10.1. 6avenüü.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.

10.2. 6avenüü.ee ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena, samuti toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

10.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada kahe (2) kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest e-postiaadressile tellimus@6avenuu.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontaktandmed, tellimuse number, toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ning 6avenüü.ee-le esitatav nõue. Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile ja võimalusel lisada selle koopia kaebusele.

10.4. 6avenüü.ee vaatab pretensiooni läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. Kui 6avenüü.ee-l ei ole võimalik 14 päeva jooksul pretensiooni läbi vaadata, siis teavitatakse Klienti sellest kirjalikult tuues välja põhjenduse ning tähtaja, mis ajaks pretensioon läbi vaadatakse.

10.5. Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

11. MUUD TINGIMUSED

Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada pooltevaheliste läbirääkimiste teel, on pooltel õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.komisjon.ee), tunnustatud vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse poole, mis on leitav aadressilt http://ec.europa.eu/odr, või kohtusse.

Müügitingimused kehtivad alates 01.04.2016.